Вземи 40% отстъпка

В тази статия ще обърнем внимание на Facebook pixel, защото е от изключителна важност за всеки онлайн магазин и за всеки търговец който иска да трупа повече успешни продажби да знае как да ремаркетира потребителите си. На вярно Facebook pixel може да не ти говори нищо, но не се притеснявай остани с нас до края на статията и ще разбереш какво означава Facebook pixel и за какво се използва. Е нека да започваме по същество Facebook pixel е код, който се поставя в програмния код на твоя онлайн магазин, за да може да осъществи предаване на информация към рекламния ти профил във Фейсбук, (за да не се плашиш от програмен код не е нужно да си програмист, за да си инсталираш Facebook pixel в твоя онлайн магазин с xStore.bg става много лесно, защото имаш специално обозначено поле в което да поставиш този код).
След като успешно инсталираш своя pixel, Фейсбук веднага почва да получава и събира информация за посетителите в твоя онлайн магазин от какво се интересуват, дали правят покупки или само гледат. Този инструмент е страхотно средство да събирате информация с която да създавате точни и ясни реклами това се нарича ремаркетинг и рекламите ще се покажат на хората, които вече са били в твоя онлайн магазин и са склонни да направят поръчка от онлайн магазина ти. Накратко това, което трябва да знаеш е, че Facebook pixel ще ти позволи да:
- Създадеш аудитория която ще можеш да ремаркетираш.
- Създадеш и оптимизираш реклами с които ще привлечеш повече конверсии.
- Следиш и анализираш резултатите от рекламните си кампании.
Надяваме се, че информацията ти е била полезна и интересна за още любопитни статии можеш да разгледаш тук: Успешни стратегии за фейсбук маркетинг, Как да стратирам имейл кампания, Маркетинг стратегии за по-силно влияние, За какво се използва Instagram stories, Съвети за успешно SEO, Успешни продуктови описания