Всички знаем, че процесът на продажба не е много лесен, а по някога дори е дълъг и труден. В тази статия ще разкрием няколко техники с които да успяваш по-лесно да привличаш потребителското внимание. Ще се фокусираме върху така наречения жив контакт с клиент, защото и с
онлайн търговия да се занимаваш това не пречи по никакъв начин да имаш физически магазин или да правиш презентация на продуктите си по различни семинари, изложби и прочие. Поради тези причини мислим, че ще ти бъде от полза да си запознат с няколко трика, които ще покажем в тази статия, като ще ти вдъхнат повече самоувереност, когато трябва да спечелиш
клиенти. Е нека да започнем по-конкретно и да те въведем в стъпка по стъпка как се случва магията на продажбите.
1. Разказвай истории
Всички обичат да слушат истории с тях се предава информация от хиляди години и по този начин наистина, може да привлечеш вниманието на клиентите си. Добре е да се фокусираш върху лични разкази, защото с тях потребителите ще имат възможността да научат малко повече за теб. Задължително обаче се стреми историята да има
бизнес цел и по някакъв начин да я обвържеш с твоя продукт или услуга, като подчертаеш как точно те са дали решение на определен проблем.
2. Давай примери
Освен истории е добре и да се опиташ да им дадеш и примери, в които ясно да се посочва, как твоя продукт или услуга е помогнал и на други хора.
3. Внеси доза хумор
Опитай се да внесеш и доза хумор, повечето хора се отпускат по този начин и се чувстват в по-приятелска обстановка. Също хумора е добра тактика с която да разведриш клиентите си, ако срещата протича дълго със сигурност информацията в един момент може да им дойде в повече и да не са толкова фокусирани.
4. Рекламни материали
С рекламните материали на момента може да им грабнеш вниманието, защото нагледно ще се запознаят с твоят продукт или услуга. Старай се брошурите и рекламните материали да бъдат в синхрон с това, което представяш пред клиентите си.
5. Сподели статистика
Добре е да си запознат със статистика относно твоя бранш и да я споделиш с клиентите си, но не прекалявай защото ако ги затрупаш с цифри и данни е възможно да загубят интерес. Опитай се информацията, която им споделяш да бъде кратка и ясна.
Надяваме се, че от тази статия си научил/а интересни факти, които ще са ти от полза. Ако искаш, можеш да прочетеш още подобни статии тук:
Съвети за успешна онлайн търговия,
Успешен дигитален маркетинг,
Как да изградиш своя успешен бранд,
Как да направя добра реклама,
Маркетинг стратегии за силно влияние,
Успешен Имейл маркетинг,
Как да привлека нови клиенти,
Съвети за успешно SEO