Най-вероятно всички сте запознати с "черния петък" и че на този ден продажбите скачат до върхови точки. Искаме да се спрем на темата "Как да продавам повече на Black friday" днес, защото предстоят зимните празници и се задава черния петък преди тях, а за всеки един търговец подобен ден е чудесна възможност с която да генерира високи печалби. В проучване от тази година се посочва, че 50% от българските потребители ще пазаруват на Black Friday, който се пада в последния петък на месец Ноември 2019г. По прогнози най-търсени ще бъдат дрехи, електроника и обувки, като отстъпките ще варират между 40 и 60%. Искахме да те запознаем с малко статистика и да преминем към маркетинговата част в която ще ти покажем методи с които да постигнеш добри резултати, като приложиш някои от посочените съвети.
Направи големи отстъпки
Когато е черен петък всеки търси големите отстъпки, затова им ги предложи. Това е страхотна стратегия да привлечеш нови клиенти в бъдеще за твоя онлайн магазин, не се притеснявай ако си намалил/а цените до -70 или -80 % защото потребителите трудно купуват от нов и непознат за тях
онлайн магазин, а когато цените са толкова ниско те нищо не губят, за да направят поръчката от теб. Следващия факт е, че когато се уверят в качеството на стоките ти и са сигурни в твоя
онлайн магазин дори да не е черен петък потребителите когато имат нужда от стоки които ти предлагаш, те ще си спомнят за
онлайн магазина ти, че са получили страхотен продукт и ще са склонни отново да направят поръчка от теб.
Направи безплатна доставка
Безплатната доставка е много важна за потребителите с проучване е доказано, че до 30% от потребителите са склонни да оставят поръчката си незавършена, ако няма безплатна доставка. Денят на черен петък ти дава да избегнеш това и да им предложиш така желаната безплатна доставка, като имаш опция да дадеш по-малък процент отстъпка на стоките си, за да се балансират финансите.
По-голям срок на промоциите
Това е един добър инструмент, който можеш да използваш в твоя
онлайн магазин, защото по този начин ще предоставиш на потребителите възможността да закупят за 2 или 3 дни стоки на намалена цена, която за тях е страхотна оферта. Има и друга причини поради която е добре да го направиш и тя е, че има различни видове потребители някои от тях преди да закупят дадена стока, предварително и обобщено я анализират и сравняват със стоките на конкурентите ти. И следователно, ако техния черен петък е 1 ден а твоя 2 дни, има голям шанс потребителите да закупят от теб.
Направи подарък
Всеки обича подаръци, затова можеш да им го предложиш, като със сигурност това ще засили интереса към
онлайн магазина ти. Старай се това което продаваш да е релевантно и с това което ще подаряваш, например ако продаваш кожени обувки може да подариш боя за обувки.
Достигни до потребителите