Вземи 40% отстъпка

Чували сме много теории относно днешната ефективност на имейл маркетингът, той бива подценяван от редица хора, но разбира се носи и своите положителни качества които изобщо не са за подценяване. Всеки един търговец трябва да търси всевъзможен път до потребителите си и именно този инструмент е страхотен начин да достигнеш до хора, които са проявили интерес към твоя бизнес. С имейл маркетинга можеш да разпространяваш различна информация като реклами, полезна информация под формата на блог-статии, поздравителни имейли и други до хора, които вече са си предостъпили имейла доброволно към теб. В тази статия ще ти покажем как да започнеш своята имейл кампания в няколко лесни стъпки.
1. Първа стъпка
За да стартираш своята имейл кампания трябва първо да имаш набор от имейли от твои клиенти или потребители, които са ги предоставили доброволно след това е необходимо да се регистрираш в платформа за имейл маркетинг, като пример сме посочили Mailchimp, ти ако желаеш можеш да ползваш и други, но тази е добра и предлага безплатен план, който можеш да ползваш.
2. Втора стъпка
За да те улесним в регистрацията ти ще ти покажем няколко примерни снимки, за да придобиеш представа как се случва и да ти бъде още по-лесно.
Като влезеш в уебсайта на www.mailchimp.com трябва да се регистрираш, както е посочено в снимката, като е хубаво да използваш служебен имейл с името на бизнеса ти както и на username също да посочиш името на компанията ти.
3. Трета стъпка
Така, вече си се регистрирал потвърдил си регистрацията си в твоята имейл поща и отиваме към следващия етап в който трябва да си избереш план и да довършиш регистрацията си, като можеш да избереш и безплатната версия.
4. Четвърта стъпка
След като си избрал своя план трябва да избереш дизайн за твоята имейл кампания.
5. Пета стъпка
След това качваш имейлите си.
6. Шеста стъпка
И идва така чакания момент да създадеш твоята първа имейл кампания, като кликнеш на create
след това ще ти излезе прозорец в който да посочиш, че ще правиш имейл кампания и да й дадеш име например "Шокиращо ниски цени на зимна колекция!" (като това е строго индивидуално всеки сам трябва да прецени неговата свера на дейност каква е и с какво би хванал вниманието на потребителите.)
7. Седма стъпка
И така стигнахме до последната стъпка, която ще ти я покажем в няколко лесни стъпки с които да финишираш. Дал си име сега трябва да посочиш до кого ще изпращаш своята кампания, от кого, тема и да я създадеш
Когато си попълнил всичките полета срещу Content трябва да посочиш Design Email и ще ти излезе това:
избираш си желаната тема например Sell Products и след това ти излиза прозорец в който всичко е в твои ръце и трябва да създадеш своята кампания.
Когато си готов/а единствено трябва да го изпратиш до качените вече имейл адреси и това е всичко. Надяваме се, че тази статия ще ти бъде от полза.
Ако искаш да се запознаеш с още интересни статии, може да прочетеш тук: Съвети за успешна онлайн търговия, Успешен дигитален маркетинг, Как да изградиш своя успешен бранд, Как да добия популярност в социалните медии