В тази статия ще споделим с теб няколко успешни маркетинг стратегии за по-силно влияние върху потребителите с които ще може да се възползваш, за да развиеш успешно твоя бизнес. Добра идея е да започнеш с инсталирането на готов онлайн магазин от xStore.bg, ако все още нямаш такъв не се притеснявай с нашата платформа за готови онлайн магазини можеш бързо и лесно да се потопиш в дигиталнат търговия и да достигнеш до още повече потребители в цяла България! Е нека да разгледаме и маркетинг стратегиите, които сме приготвили за теб в тази статия.
1.Брандирай съдържанието!
Какво ще рече да брандираш съдържанието, не е толкова сложно стига да следваш няколко прости стъпки, като започнеш от логото, то трябва да символизира бизнеса ти и твоя бранд. За да направиш бранда си разпознаваем, логото играе ключова роля, като ще ти изброим няколко начина с които да го правиш.
- Използвай логото си в подписа на е-мейлите си!
- Вкарай логото си в заглавната снимка на социалните си профили.
- Можеш да вкараш логото си и в снимките към статусите, които публикуваш.
- Използвайте една и съща профилна снимка за всички социални мрежи.
2. Използвай един и същи шрифт!
От изключителна важност за твоят онлайн магазин и социални мрежи да използваш един вид шрифт тук идва въпросът защо и сега ще отговорим. Когато използваш еднакъв по вид шрифт помагаш на аудиторията да се съсредоточи върху съдържанието, а не върху дизайна. Когато избираш шрифт за блог или реклама се съсредоточи върху това:
- Шрифта да приляга на посланието.
- Да използваш еднакъв шрифт за целия текст или максимум до два шрифта, ако искаш да наблегнеш на някое послание.
- Когато искаш да насочиш читателите към нещо важно най-добре и препоръчително е да използваш bold.
3. Атрактивни заглавия!
Всички сме чували за поговорката "не съди книгата по корицата", но нека разгледаме по-дълбоко какво гласи тази поговорка и какво можем да разберем от нея, което да ни е от полза с потребителите ни. Мисли за заглавието на реклама или публикация в социални мрежи, като първо впечатление пред аудиторията именно затова горе посочената поговорка има смисъл, защото всички макар и не съзнателно съдим книгата по заглавието, както и почти всичко останало. За да ни направи впечатление нещо, то определено трябва да е различно, атрактивно и да предизвика емоция в нас, затова се стреми да пишеш по интересни заглавия, които ще оставят силно впечатление в читателите.
4. Споделяй положително съдържание!
Положителното съдържание с изследвания е доказано, че се възприема по-добре от негативното и бива повече споделяно. Причината, затова е че буди емоция у читателите, именно емоцията е двигателят на действие във всеки човек. Относно негативното съдържание също буди емоция, но негативна, за да обърнеш картите в твоя полза, когато искаш да споделяш нещо не толкова положително то го споделяй, но се старай винаги да завършваш с положително послание или решение на проблема, ако има такъв. По този начин и негативното съдържание ще бъде по-добре възприемано.
За още интересни статии, може да разгледаш тук: Как да създам пълно онлайн присъствие, Как да изградиш своя успешен бранд, Как да добия популярност в социалните медии, Успешен дигитален маркетинг, Съвети за успешна онлайн търговия, Какви са ползите от блога