Вземи 40% отстъпка

Като онлайн търговец ти искаш да постигнеш две основни неща: Да спечелиш пари и клиентите ти да са доволни. Разбира се, има и други аспекти в които искаш да успееш, но в крайна сметка това са твоите основни цели.
Ти си потребител толкова, колкото и собственик на бизнес, така че знаеш какво биха искали клиентите ти. Спестяваш им пари и добавяш стойност към техните поръчки. За съжаление, използването на отстъпка в процент и безплатна доставка едновременно ще ти струва много пари. Нека разделим двете опции, за да открием коя ще подобри процента на реализациите ти повече.
Отсъпка в процент
Според проучване, проведено от Flagship Research за BlueHornet, потребителите между 20 и 34 годишна възраст търсят най-много намаленията във всички сайтове.
52% от потребителите биха си закупили продукт ако им се предложи процент намаление при ретаргетиране.
Клиентите са свикнали да виждат категория намаления в сайта.
Чрез отстъпка от цената можеш да привлечеш повече внимание към сайта си. Можеш да заложиш кратко време на самата промоция, за да може психологически да оставиш впечатлението на потребителя, че само днес, само сега той може да получи тази оферта на тази изгодна за него цена и така не го оставяш да се разрови в търсене на други по-добри оферти. Той е доволен, че е получил това което иска на цена по-ниска от обявената.
Безплатна доставка
Интересно е, че потребителите на възраст от 38 до 65 години искат безплатна доставка най-много. Потребителите на възраст 56-65 години са най-голямата група, която се ползва с безплатна доставка от 35,5%. Противодействайки на по-младите си потребители, тази демографска група се интересува най-малко от онлайн отстъпките. Но кой не обича безплатна доставка? Приблизително 81% от клиентите предпочитат безплатна доставка пред процент отстъпка.
8 от 10 човека биха си купили стока ако тя се предлага с безплатна доставка.
18% от хората биха купили същия продукт от физически магазин, само, за да избегнат цената на доставка.
21% от потребителите изоставят количките си ако цената за доставка им се стори висока.
Безплатната доставка оставя впечатлението в потребителя, че с нея спестява пари и време.
Защо да ходя да купя един продукт от физически магазин и да си губя времето, след като с един клик ще го купя с безплатна доставка? Това биха си казали повечето хора ако продукта ти е продаван и във физически магазин.
И така, което и да избереш за твоя xStore, ще бъде добре. Много зависи от това какви са предпочитанията на клиентите ти, естеството на стоките ти и т.н. Ти сам можеш да изтестваш и двете и да прецениш кое би било по-добро за твоя бизнес.
Ако искаш да разбереш повече маркетингови стратегии, можеш да прочетеш статията ни как да развием успешен онлайн магазин.