Всички сме запознати с факта, че сегашната
онлайн търговия е една много бързо и динамично развиваща се сфера в България, но тя не е толкова успешна само защото е бърза и удобна, а има и социален фактор който носи значение. Под социален фактор говорим за социалните мрежа и в тази тема ще обърнем в частност внимание на Фейсбук и ще те запознаем с успешни маркетинг стратегии, които ще изтрелят бизнеса ти на високо. Трябва да отделиш сериозно внимание, грижа и отговорност за социалното представяне на бранда ти и посланията които искаш да разпространиш, до кои хора искаш да достигнеш и какви ще са твоите цели. Несъмнено Фейсбук е най-голямата социална платформа в която ще достигнеш до много голям брой потребители и тази статия ще ти бъде от полза, защото ще те запознаем с полезни маркетинг стратегии. Е нека да започваме!
1. Публикация с въпрос
Когато задаваш въпрос в публикацията си бъди сигурен, че ще получиш повече коментари, отколкото харесвания. Затова ако искаш да ангажираш потребителите, добър начин да го направиш е методът със задаване на въпрос.
2. Насърчавай действието
Действието определено въздейства върху хората всеки, когато прочете да направи някакво действие мигновенно му привлича вниманието. Ще ти покажем няколко примерни варианти като: “Запиши се сега”, “Регистрирай се сега”, “Запознай се с условията” и други. Това са само част от всички опции и варианти ти можеш да напишеш и други слогъни за приканване към действие, като разбира се, се съобразиш с твоите кампании и цели.
3. Бъди кратък
Старай се в твоите Фейсбук публикации да бъдеш по кратък, тъй като с изследвания е доказано, че публикации с над 250 знака получават много по малко внимание. Ако трябва да говорим в цифри и проценти то това са 60% по-голяма ангажираност при публикациите с по-малко текст.
4. Снимките, като твой таен инструмент
В предната точка те запознахме с малко факти относно текстовите публикации сега е време да обърнем внимание и на снимките, защото изобщо не са за подценяване. Когато правиш публикация със снимка тя ангажира потребители със 120% повече отколкото единственно текстовите публикации. Така че се постарай да създаваш вдъхновяващи банери и снимки, които да привличат вниманието на аудиторията.
5. Подарявай решения
В тази точка ще обърнем внимание на това, че всеки търговец иска да продаде своя продукт, но има определени стъпки които е препоръчително да следваш, за да постигнеш успех. Важно е да подаряваш решения (метафорично казано) на аудиторията си, като по този начин ти им даваш безплатно стойност, която решава техните проблеми. Какво точно имам в предвид? Ще те запозная накратко с 3 основни фактора, от които можеш да започнеш да създаваш послание към потребителите си с което да привлечеш вниманието им и продажбите ще потекът в последствие по естествен начин.
- Опитай се да им даваш готови решения на евентуални проблеми с които си запознат, че те се сблъскват. По този начин ти им даваш ценна информация, която им пести усилия и време.
- Предлагай ценна информация, като например професионални статии, доклади, статистики, ноу-хау. Това със сигурност ще помогне на потребителите ти да постигнат успехи.